söndag, augusti 02, 2009

Vi överlevde! + Reportage i NA

Från Emma vill jag förmedla ett STORT TACK till alla klubbmedlemmar och övriga funktionärer som ställde upp under gårdagens tävling!!!

Vi ger oss själva en stor applåd tycker jag! ;)

Ett extra TACK till våra nya klubbmedlemmar som har ställt upp till 100% trots att de faktiskt inte var med när beslutet om tävling togs. Det uppskattas verkligen - YOU GUYS ROCK! :)

Från det ena till det andra -

Är det någon som kollat NA idag? Om ni inte gjort det tycker jag det är dags för vad sägs om ett stort reportage från tävlingen? Ni kan även läsa reportaget på nätet så klart och där finns även fler bilder att skåda. Klicka här.

Bilder från tävlingen kommer. Om någon annan tog bilder också får ni gärna maila dem till mig.

//Lina

3 kommentarer:

  1. Tänk vilken härlig, men slitsam dag det blev. Men verkligen lön för mödan. Emma tackar alla oss funktionärer. Men jag tycker att Emma ska ha den STÖRSTA elogen för allt vad hon gjort. Trots en urjobbig graviditet med en efterföljande hemsk o utdragen förlossning som sedan ledde till en underbar liten prinsessa, men som kräver sitt heltidsjobb, så har våran Emma alltid funnits med på alla träningar. Hon har trixat o donat hela dagarna nu inför tävlingen, och säkert inte lyckats släppa allt som haft med tävlingen, ur sitt huvud de senaste veckorna. Emma! Du är helt fantastisk!!! STOR KRAM till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Håller helt och fullt med föregående talare. Emma du är verkligen kanon utan dig hade detta aldrig blivit av. Men självklart ska alla andra oxå oxå ha en stor eloge.

    Vilket gäng......

    Och helt ärligt fast det har varit mycket jobb ser jag redan fram emot nästa tävling. Det vore dessutom roligt om fler Örebroare var med och tävlade.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med båda föregående talare!!!!
    Ser också framemot träningstävlingar, KM och nästa officiella tävling där SWB Örebro kan visa vilka duktiga hundar vi har:)

    Linda

    SvaraRadera