lördag, oktober 24, 2009

Åsikter ang. klubbkläder

Vi behöver klubbmedlemmarnas åsikter angående de egna klubbkläderna. Är alla överrens om loggan vi har??

Om så är fallet, kommer här ett antal följd frågor. :) Vilka kläder ska vi ha - jacka, hoodie, t-shirt, keps? Var ska loggan sitta?

Amanda kom med ett bra förslag på träningen idag vad gäller t-shirts & jackor etc. Hon sa nämligen att vi kunde ha ett större tryck (loggan) på ryggen och sen på framsidan (i bröstfickehöjd) har vi endast en text där det står ex. SWB Örebro eller Örebros Weight Pull Klubb.

Vad tycker ni andra - vad har ni förslag?

Här är loggan:

7 kommentarer:

  1. Låter bra med stort tryck på ryggen å text på tutten!! :) Då föredrar jag SWB Örebro / Jocke

    SvaraRadera
  2. vi kanske ska ha vår egen på ryggen och den lilla runda framtill ? /Pelle

    SvaraRadera
  3. blir ju jätte snyggt med en stor på ryggen..:)
    fram vet ja inte riktigt va som passar bäst..:S

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna ha en jacka eller en hoodie och gärna en t-shirt som man kan ta fram till nästa sommar! Gillar verkligen förslaget med trycket på ryggen och då SWB Örebro fram:)

    Linda o Bacchus

    SvaraRadera
  5. Håller med Amandas förslag. Men snälla! Figursydda toppar, tack! Jag vägrar att sätta på mig en vanlig t-shirt. Tror de flesta brudar helst väljer den mer figursydda varianten. SWBA säljer ju såna, så det är ju bara att ta deras klädmärke: deVal (tror jag de heter). Puss från Malin

    SvaraRadera
  6. Jag håller på och kollar upp olika alternativ och priser, men det verkar som vi är överens om att ha trycket på ryggen och texten fram, så får vi bestämma vilka typer av kläder vi vill ha senare // Elsashusse Pelle

    SvaraRadera
  7. Om man tycker om den runda loggan skulle vi kunna trycka upp några såna och så kan dom som vill sy fast en sån på ex. ärmen/axeln. Jag köpte några runda (det står SWBA inte SWB Örebro på dem)under tävlingen i aug som jag tänkt sy fast på några "hundjackor". :)

    Men vet inte hur det ligger till(Emma du kanske vet???) om vi måste få OK från SWBA först för att få trycka upp några som det står SWB Örebro på??? Kommer ihåg att det blev lite "drama" när vi hade fixat egna klistermärken med den loggan.

    SvaraRadera