måndag, november 02, 2009

Motivationskurs för klubbmedlemmar

Motivationskursen är planerad till den 22/11 mellan kl. 15-18.

UPPDATERAT: Plats - Ridhuset hos Rosendahls ridskola. Se forumet för karta/vägbeskrivning.
För att delta krävs en anmälan (max 14 deltagare), och anmälan är bindande!

Tanken med kursen är att den skall hjälpa oss komma på hur vi bäst motiverar vår hund. Erfarna instruktörer kommer hjälpa var och en av oss, dvs ge specifika råd till just DIG. Förutom praktisk träning kommer kursen innehålla viss teori, men det är inte där fokus ligger.

Kursen kostar 3500 kr och max antal är 14 st. 2000 kr kommer klubben få bidrag för från SWBA, men det innebär att 1500 kr får de som går kursen dela på. (ca 100 kr med andra ord...) plus kostnaden för lokal.

Anmäl helst via forumet men ni kan också maila eller lämna en kommentar här på bloggen.

Mer info kommer.

Emma via Lina.

11 kommentarer:

  1. min mamma har ett ridtält, ni kan ju fråga henne :) mvh daniel

    SvaraRadera
  2. DAniel!!! =) det vore ju helt strålande, ger dig i uppgift att fråga henne ;)
    vart ligger det??
    Hur går det nu när du saknar körkort?? =(
    jag har inte vart på träningarna i veckan o missat några lördagar så vet inte.....
    ses snart
    mvh Emma

    SvaraRadera
  3. Halloj! Vi kommer gärna, om det blir något. Jättebra om vi får tag i nåt att vara i. Jag kommer oxå höra efter, om vi kan vara i Tassa Rätts lokal i stjärnhusen. Dessvärre tror jag Elin har mycket kurser just under helgerna, men ska höra efter. Annars skulle väl ridtältet vara perfekt.

    Hälsn Malin

    SvaraRadera
  4. Daniel bor i tysslinge, där även Ridtältet/huset ligger.
    Jag ska banna på han om att fråga eller om ja kommer ihåg så ska ja fråga själv.
    ganska bra för Daniel eftersom han inte har körkort! :)

    SvaraRadera
  5. jag har inte varit på nån träning nu när jag inte har nåt körkort:P aa jag frågar morsan i morgon mvh daniel

    SvaraRadera
  6. kenneth har styrt upp nått ridhus =)
    du får väl ta bussen då!!! eller gå??? ...från tysslingen...hmmm

    SvaraRadera
  7. Daniel bor 20 meter från ridhuset. så vi får säkert väcka han!

    SvaraRadera
  8. Den som har närmast brukar oftast komma sist. =)

    Malin

    SvaraRadera
  9. Daniel...ska du gå eller???
    samma fråga till dig kenneth,,är ni anmälda eller inte?? =)
    mvh Emma

    SvaraRadera
  10. jag vill vara med jack, är ledig då sån tur är:) är 100 procent säker att jag ska vara med
    mvh daniel

    SvaraRadera