söndag, oktober 03, 2010

V 40

Tisdag 5/10 kl 18:00 är det träning vid klubben. DW står på schemat.

Lördag 9/10 blir det INGEN träning vid klubben. Istället blir det en tur till Grythyttan (ligger ca 8 mil norr om Örebro) för SWB Örebros medlemmar där vi kommer gå på en 7-8 km lång DW promenad i skogen. Bra skor är att rekommendera, det kanske inte är så skönt att gå i gummistövlar men vissa delar kan vara blöta/kladdiga så då kanske det är bättre att ta med skoombyte ifall att ni blir blöta.

De som vill får även prova på viltspår, jag har endast 4 klövar så ni får komma överrens om dessa. Jag lägger 4 spår innan ni kommer så ifall att det är flera som vill prova, kanske vi kan gå dessa spår direkt och så hinner vi lägga några nya som ett annat gäng får ta senare under dagen. Det är ett alternativ i alla fall. Säg till vilka ni är som vill prova viltspår.

James har även en vagn som jag tänkte att vi måste "dra in". Käk blir det på vägkrogen, de har "dagens" men även a la carte så medtag dollar... eller man kanske betalar med kronor i Sverige. ;)

Vi (eller snarare NI, då jag redan finns på plats i Grythyttan) åker i samlad trupp. Vi träffas på Statoil vid Svampen kl 9:55, då är alla samlade för gemensam avfärd kl 10:00. Det tar ca 1 timme till Grythyttan. Pelle hittar till Grythyttan så jag rekommenderar att han får leda gänget... men jag mailar vägbeskrivning till alla som ska med så ni har. Meddela så snart som möjligt om ni ska med är ni snälla. I dagsläget vet jag bara Pelle & Lotta, Linda och Maarit.

Om det nu skulle bli skitväder får vi väl höras av och diskutera om det kanske är bättre att skjuta på det hela..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar