söndag, oktober 24, 2010

V 43

Tisdag 26/10 kl 18:00 träffas vi vid Statoil Almbyplan för gemensam färd mot Markaskogens motionsspår.

Ni som inte har egna selar måste säga till i god tid så vi kan ta med selar åt er. Nya medlemmar får gärna införskaffa egna kedjor. ;)

Lördag 30/10 tar vi en tur till Östansjö som ligger strax söder om Hallsberg, här bor nämligen Patrik & Krista. Vi går på en DW promenad, vi lägger spår (både viltspår och ID spår för de som är intresserade) och vi grillar. Ni tar själva med det ni vill grilla och dricka men ketchup och senap kommer finnas på plats.

Vill ni prova på viltspår är det väldigt bra om ni kan fixa fram egen rådjursklöv. Jag har 3 st klövar men en klöv vill jag använda till James. Blod har jag så det behöver ni inte tänka på.

Vägbeskrivning kommer och vi träffas i Östansjö kl 11:00. Jag tror att alla hittar dit (när ni väl fått vägbeskrivningen) utan att vi ska behöva åka i samlad trupp. Om det skulle regna på lördag skjuter vi fram denna dag. Då blir det träning vid klubben som vanligt för de som vågar trotsa vädret.

Skriv och säg till vilka ni är som kommer så vi kan kontakta er ifall att det blir ändring i schemat pga väder i sista stund.

2 kommentarer:

  1. Thyra med husse. 0705088301. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tänkte komma med mina 2 nakenfisar. jag har 4 st. älgklövar som jag tar med. Byter gärna två mot rådjursklövar, tror det passar mina killar bättre :-).

    //Jeanette, Andros & Tonic

    SvaraRadera